pick o pack...

Jaha, så då har man överlevt 1 veckas arbetslöshet, eller så här är det jag ville inte låta negativ, jag ville bara ha en början till detta inlägg:). I verkligenheten är det dock så att denna vecka varit över förväntan, även om det inte innburit så mycket tränande som jag hade planerat, ooops men men, det är bara att ta nya tag efter jag kommit hem från norrland, då jäklar!
Jaha, vad gjort då,  hmmm ja måndagen och tisdagen var inte så innehållsfylld, ialla fall inte så att det ens är värt att berätta om här men onsdag, torsdag och fredag spenderades på olika förskolor i närområdet. Fan, har verkligen glömt hur kul jag tyckte det var att jobba på dagis. Har haft tur att jobba på småbarnsavdelningar, vilket då innebär ca 1-5 åringar, fantastiskt helt enkelt. Småbarn i den åldern, jag älskar. Gick o bar en 14 månaders hela torsdagen, en söting vid namn Noak. Ja, de måste väl tycka om mig lite grann eftersom jag efter detta fått ytterligare 8-9 dagar jag skall jobba på samma ställe. Jättebra att kunna extrajobba så och inte bara gå hemma för det hade jag aldrig stått ut med.

annars , jorå partaj på blåsvädersgatan med Anna o pierre, malin, jenny, alex, lisa och fredrik( äntligen fick man se hur han såg ut i verkligheten:) o så förstås pierres kompisar jens o emil. Fantastiskt trevliga. Sedermera utgång när klockan var typ 00.30 till ett litet trångt ställe vid vasaplatsen. Vi ramlade la hem vid 03 snåret tror jag och inmundigade obligatoriskt fyllemat vid nordstan innan spårvagnen kom för att ta oss hem till biskopsgården. Sov i fin brun soffa med vinden vinandes utanför fönstren. På det hela taget rolig vecka och ännu trevligare helg.

Nu imorgon bär det upp till norrland och piteå. Skall bli jättekul att träffa mina småälsklingar igen. sen naturligtvis också kul att träffa alla andra. Begravning på fredagen av farmor, ja det känns ju inget roligt alls men vad gör man, det går ju inte att göra så mycket. Hoppas den blir fin i alla fall. Så jag har antligen inte tillgång till så mycket dator under veckan.

Ha det gött, det blir nog mer skrivet efter norrland
puss o kram ni vet vilka ni är:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla din mail! jag har hittat ett jobb till dig! :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback