on her way out...

Nepp, nu e det fan dags att gå ut o gå en sväng. Har suttit sen imorse typ 9-10 tiden med jäkla grejer som skall fixas nu när man officellt registrerat sig på arbetsförmedlingen Har sjukt ont i axlarna nu det skall sägas så det kanske e bäst att lägga av för dagen.Donny, är ett nöt som jag pratade med igår och som absolut inte förstod mig det skall sägas. Försökte förklara vad kulturledarprogrammet innebär och vad jag skulle vilja arbeta med, men det verkar inte riktigt ha gått igenom. Dessutom blir jag inte skickad till arbetsförmedlingen Kultur eftersom jag inte innan arbetat med något som berör denna kulturförmedlingen. Hur fan skall ja ha chans att komma in där dårå fuck...

Var på synundersökning igår också och insåg att jag skulle skaffa nya glasögon, ser alltså sämre, not så kul, det blir ju lite dyrt mehhh. Förstår inte heller hur en stad som Kungälv, som dessutom är mindre än Växjö kan ta 1200spänn för att jäkla friskis kort. Här kan man dock inte kombinera gympa o spinning som jag ahde tänkt, här e det allt eller inget. Då kostar det dessutom 1500 kr, helvete skitdyrt så jag köpte bara ett jäkla svettis kort som de kallar det här och ettklippkort så det blev ganska fyrt ändå. Nepp nu har jag gnällt färdigt för idag.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Fia

I malmö tar de 2200kr för ett F&S-Kort

2007-09-14 @ 09:17:21
Postat av: emma

ok, då skall jag absolut inte klaga då:) skall börja träna efter norrland, då jäklar:)
kram

2007-09-14 @ 13:29:08
Postat av: Miia

om du ska börja efter norrland, varför köpte du ett nu? ;P

2007-09-14 @ 21:49:53
Postat av: Fia

precis som du själv sa, nu får det vara färdigt gnällt , och på med happy face igen :)....vi ses ju i köpenhamn snart :)

2007-09-14 @ 23:55:16
Postat av: emma

Precis, nu e det färsig gnällt, nu skall här tränas järnet när jag kommer hem. Jaaadu Maria, jag tror jag för en gång skull ville vara tidig o gå o köpa träningskort, för jag hade tänkt börja träna i måndags men men, inte så lätt att peppa sig själv märker jag så det har inte blivit någon träning än
:( jaaa, just nu spöregnar det så jag längtar mest till när vi skall köpenhamn, ses där
ha det gött, sticker upp till piteå imorgon o e borta en vecka. Begravning på fredag.
kram o puss

2007-09-16 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback