hemma igen då...

Japp, då var man tillbaka från norrlands mörka skogar, elller ja, kanske inte så mörka eller så men det skall ju låta lite fint i alla fall. Närå tillbaka efter nästan en vecka i piteå o begravning. Bilade upp i måndags kväll för att senare sova i ett litet barackliknande annex i fagersta. Där undertecknad fick ligga övert i bunkbed och där det blev typ 100 grader varmt eftersom jag i min frustration bad min halv om halvt sovande far att sänka värmen i rummet, men han då drog upp värmen för fulllt istället. Med resultat att emma då trodde att hon kanske låg o inbillade sig att det var så varmt hehe.
Jaja, upp till pitä kom vi o bodde en natt hos faster o farbror innan jag drog pick o pack till min kusin, som vanligt kanske man kan säga nu. Umgicks med filip, eller ja så mycket han nu var hemma, han e 8 och inte särksilt för att umgås längre, det är ju sådär. Dock försöka umgås mer med lilly 2 år såär  mycket man hinner eftersom hon hinner växa så mycket när man inte är där. Jag kommer nog förbli hemma, några månader till eftersom det är lättare att säga än emma tydligen men men, vad gör man.

Jättefin begravning i kyrkan på fredagen. Allt gick bra tills man kom in i kyrkan och verkligen insåg att det är min lilla farmor i kistan då var det inget roligt. Höll mig förvånadsvärt behärskad tyckte jag nog men det brast ordentligt när vi skulle fram till kistan för ett sista avsked, usch va hemskt. Senare minnestund, mycket trevlig eftersom man fick träffa släkt man annars inte träffar så ofta, om än att det var tråkigt att man skulle träffas under sådana omständigheter. Det är ju inte så mycket att göra åt dock, det är bara att försöka acceptera.

Nu har jag nog äntligen landat lite och varit lite duktig tycker jag nog, hittade ett nytt jobb att söka så det har jag jädrar i mig gjort för. Imorgon ja då jäklar, då bär det av till friskis för att börja utnyttja kortet till max :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Miia

vad är det för jobb du har sökt?

2007-09-23 @ 15:54:53
Postat av: fia

brukar du korrekturläsa din text innan du publicerar den :)

2007-09-23 @ 18:44:24
Postat av: emma

*asgarv* neeeej det syns väl ganska väl att jag icke korrekturläser min text, but note taken :)
krämis

2007-09-25 @ 17:48:50
Postat av: fia

KRÄMIS PA DUG MÄ!!!

2007-09-29 @ 01:12:54
Postat av: Miia

fylle meddelande från Fia... fräscht.. ;P Jag ringer dig ikväll eller imorgon angående nästa vecka

2007-10-01 @ 17:03:24
Postat av: Fia

tyvärr det var inte ett fyllemeddelande. Satt då avtuppad i duschen, måste blivit en bugg på datum och tid :),jag skrev detta dagen innan:)

2007-10-01 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback