äääääääntligen (nästan iaf)

jaaa äääääääääääääntligen internet på nya adressen. Har insett att jag inte varit så hemskt social via min för tillfället nerlagda blogg kanske man skall säga men nu så. Nu har vi på nya adressen ätnligen fått internet och nästan fungerande telefon hehe. Eller ja, man skall inte ta i förrän det är säkert. För från att ha kommit från ett helt fungerande område med vanligt internet och fungerande telefon har vi nu flyttat till ett  hmm ja bra område för övrigt men dock inte så bra telefonmässigt eftersom flera ord tenderar att försvinna när jag talar med vänner på mobilen här ifrån , ja som ni säkert förstår så är det inte särskilt bra täckning här men men man skall inte klaga det ordnar väl sig.

Annars då, ja jobbar väl som en tok på dagis just nu. Har häcken full varje dag just nu men det är jättekul. Roligast att arbeta med små barn och då talar vi om ca 1 åringar som gärna hänger sig fast vid benen och vill bli burna fantastiskt. Håller dessutom på att söka så mycket kulturjobb jag bara hinner om än att de kanske inte är så många :) men men. Kul nyhet dock är att jag äntligen fått tillåtelse att komma in på kulturarbetsförmedlingen hipp hipp hurra. Känns bra iaf tycker jag. Har dessutom sökt tjänst som montessorifröken på nya montessoriförskolan som skall öppna här. Ja, de tyckte jag skulle söka så det är väl bara att söka så mycket man kan.

Annat roligt då, jaa anna och jag spenderade en ganska lång men mycket trevlig tidsrymd på ullared igår. Där inhandlades diverse nödvändiga saker som randiga strumpor med silvertrådar, rakhyvlar, pads och hmm scrubs season 4 och första säsong av greys anatomy, ja hade inte filmerna varit med hade jag nog bara handlat för ca 300 men nu var de ju med eftersom ni säkert förstod att jag inte riktigt ville förhandla bort filmerna hehe så blev det lite mer. Men men anna var ändå värst, ja pengamässigt iaf men inte med så mycket skall tilläggas, bara en hundralapp mer än mig.

Nepp, nu skall här försökas ta det lugnt tills imorgon då det skall på partaj hos lisa o fredrik
på återseende hoppas jag
stora kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback