sista långa veckan....

jaaaa, sista måndagen på sista praktikveckan, skall bli såå skönt att sluta här sen. Har inte gjort så mycket vettigt på praktiken de sista två veckorna och kommer inte göra så mycket vettigt denna veckan heller så personligen skall det bli skönt att sluta. Vet inte riktigt om jag kommer sakna Mimers, eller det kommer jag väl, har ju blivit jättebundis med alla bibliotekarier :) o Ida Anneli kommer jag ju sakna men annars så näe, men det är klart man har ju snappt upp en del och lärt sig lite grann hur det går till på förvaltningar o det är ju bra.

Har i alla fall kommit till nån slags livsinsikt, eller ja, den kom redan förra veckan:) men har i alla fall kommit på att det inte är kultursekreterare jag vill bli. Trots alla olika projekt som genomförs och det stora pluset att man både får göra administrativa saker och vara ute på fältet så är det nått som tar emot. Skall verkligen försöka hitta min väg i livet ( oj nu lät det klysigt (stavas det så??) men iaf. skall försöka börja med detta så snart som möjligt

Annars, ja internet har bara inte velat fungera i helgen så lite avskärmad har jag känt mig så det blir till skriva av sig på jobbet:) faster o farbror från Piteå kom igår för snabbvisit tills onsdag, fabulöst och oj va snabbt man kommer in i att prata norrländska igen haha. Efter ca 5 min snackade så börjar man återigen säga schooo (alltså jo då) o säga fraser man aldrig annars använder sig av typ, jamen visst är det väl så, haha. Men det är klart, nästa måndag blir det mer, då drar jag upp till mina små ögonstenar igen, skall bli sååå kul, skall bounda med lilly 1 1/2 år och agera som den bästa lillmoster jag är...

Kommentarer
Postat av: Miia

*garvar* kultursekreterare, de sa du redan första gången vi träffades att du inte ville bli och jag antar att det består :P

2007-05-28 @ 14:15:39
Postat av: Fia

Klyschigt inte KLYSIGT :)

2007-05-28 @ 21:08:31
Postat av: Jenny

Håll ut! På fredag skall vi käka indian food, tjoho! Ta med dig dina bibliotikarier me vettja.

2007-05-28 @ 23:14:35
Postat av: emma

hihi, tack för hjälpen,visste väl att jag stavat fel, svårt när det blir -sch i ord ju,krångligare blir det iaf:) och ja, jenny, jag skall nog försöka få med bibliotekarierna på middag på fredag, skall fråga under lunchrasten:)
kraaamar

2007-05-29 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback