ock så nästa...

Fabulös litet födelsedagsfirande igår( trots skitväder), ja det måste jag faktiskt säga. Förutom förträfflig mat ( lite italiensk buffe över det )och en massa fina blommor o lite presentöppning så höll hjärtat på att smälta helt när Alvin 3 och Vilmer 1 1/2 kom och gav mig egengjorda teckningar målade på dagis :) då ville jag bara hålla om dem o krama om dem i minst 3 timmar men det gjorde jag förstås inte eftersom de var tvugna att åka hem oxå :)

Jag e ju ingen talare... nej då skall inte hålla nån slags lång tirard här,  men fan va söta ni e som hörde av er på ett eller annat sätt igår, grymt uppskattat,I miss you all very much... har dock fått lite pengar så man kanske skulle ta tag i saken o kanske köpa årskort på sj o åka runt o våldgästa er i sommar :) ja vi får väl se hur det lider...(men det hade varit kul:)

annars, naturligtvis strålande solsken o varmt IDAG haha, skall vara duktig idag o försöka vara på jobbet tills arbetsdagen e slut ( i så fall första gången på hela veckan:) men men, kanske kan man gå lite tidigt idag med, skall vara sporty o gå o träna senare idag hade jag tänkt, får se hur länge jag e motiverad (jag hoppas på hela dagen) så nu skall jag fortsätta jobba, men bara lite grann :)
pöss o kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, kom min vän! fast det är ju bara en och en halv månad tills jag kommer upp för gott! haha utflyttningsfest för övrigt den 7:e juli, be there or be square! :) skönt att höra att du hade en fabulös födelsedag! kram på dig!

Postat av: Linlus

aj fan missade det, men Grattis i efterskott iallafall =)

2007-05-31 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback