nej tack, jag har pojkvän....

Ja, mycket skall man vara med om innan öronen, nej då inte örönen kanske men innan man hinner ta sig från badhuset kanske :) Fortsätter på temat uttråkad, sitter just nu o försöker se aktiv ut medan ida o åsa är på möte. Har dock inget vettigt att göra just nu.
Dock kan jag berätta om en liten incident igår. Eftersom jag även igår inte hade något vettigt att göra så skolkade jag från jobbet redan vid klockan 15 för att dra mig till badhuset för att simmma min vanliga runda ( ja, jag vet, försöker o få det att låta som jag är mer sportig än jag är, fast två gånger simmning på två dagar, lite impad av mig själv är jag allt:) I alla fall så var det sånär tomt på badet, förutom jag o två små andra småpojkar som simmade brevid. När jag nästan e färdig så kommer det indragandes 3 killar 20-25 års åldern med utländskt ursprung, skulle gissa mellanöstern någonstans. Jag e nu helt färdig o står i tar igen mig i bassängen när den ene börjar ropa:

- ehh du tjejen, hur gammal är du?
- jag bara ehh 24
-jaha för du vet min kompis där borta undrar om du har pojkvän
- (jag med lite panik i rösten bara ahhh, det har jag så...
- jaha för han ville ha ditt nummer
-jag nu helt inrutad i mitt samboliv svarar då,att tyvärr men jag jag som sagt redan pojkvän
- jaha men vill du inte ge numret i alla fall, du vet man skall utvidga bekantskapkretsen?
- hmm nej tack det är bra, men tackar som frågar

sedermera försöker emma så smidigt som möjligt utan att för den skull tappa bikinin(sååå sjukt använd att sömmarna här börjar lossna inför hela badhuset) ta mig upp på torra land o verka oberörd av denna lilla invit. Jaaa, alltså inget fel på dessa pojkar skall väl sägas men kanske ingen jag skulle fall för ´heller, tyvärr.
Jaha varför berätta detta då, hmm, kom inte¨på nått annat vettigt att skriva just idag för det har inte hänt nått :)Hmm ja förutom faktum att jag skall upp o måla mer plank sen i eftermiddag haha.

ha en bra pingst
kram kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Inrutat samboliv, que

2007-05-26 @ 12:08:43
Postat av: Anonym

oki svara inte då... :(

2007-05-27 @ 21:52:06
Postat av: emma

sorry, men internet har återigen krabbat hela helgen, har inte kunnat komma in alls, e på jobbet nu o där funkar det,ville bara lägga en liten ironisk touch på inlägget om mitt så kallade samboliv, eller snarare om mitt imagnineary life:)

2007-05-28 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback