filosoferar....

jaa, här sitter jag o filosoferar lite såhär på arbetstid, har nu lyckats få ihop en någorlunda praktiktapport, absolut inget visa upp men den e i alla fall färdig nu, så hurra, något har jag  iaf uträttat idag:), jag utbrister i ett litet hurra eftersom jag nog inte kommer göra så mycket mer vettigt idag, skall dock vara lite viktigt idag då jag skall på möte vid 13 tiden, Vi skall disskutera folkhälsodagarna som går av stapeln i november..... (ja ni förstår det skall bli skönt att sluta på Mimers då:)

Sedermera en liten sväng till Göteborg för att hämta upp lite mat tills imorgon då det blir lite kalas, kanske en tur på avenyn när man ändå är i närheten, eller en sväng förbi moster.... eller åka till landvetter o bara ta en restresa nu när strejken e över, eller bara ligga på soffan o filmfrossa:) ja just nu låter vilket som väldigt fint faktiskt, har grym migrän just nu o skulle gärna vilja vara nån annanstans :)
 ja, förresten fine Erik (som jag talat om förut) var här för en stund sen o hämtade sin låda med grejer, dock vet jag nu att han har flickvän, så det är ganska dödfött hehe:) ja, fast det finns ju mer fiskar i havet eller hur är det nu man nu brukar säga.??

annars så ser jag hemskt mycket fram emot middag med Jenny, Lisa, Carina(kanske?) o ev Johanna på fredag,
då är det indiskt för hela slanten som gäller, jag har varit så glad hela denna veckan (ja, jag vet det är bara tisdag idag) men så är det, tror inte veckan kan bli så mycket bättre.  Sen e det semester för hela slanten, skall som sagt upp o avlasta min kusin lite, det skall oxå bli jättekul. Flyga är ju dock inte riktigt min favvosysselsättning (får ångest vid start o landning) men måste man så måste man

nepp nu e det äääääntligen lunch här på Kultur o fritid
ha det bra allihopa
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback