:)

Ja, idag e det faktiskt ingen vanlig ordinär dag, trots att det som vanligt ösregnar ute och är ganska kallt. I dag tar jag steget till att ytterligare närma mig 25-års balunsen nästa år. Ja det ni, ja nog måste jag säga att jag vaknade upp imorse och i alla fall kände mig lite äldre med den följden att jag också var stelare i kroppen, kan i och för sig även bero på att jag sedan 3 dagar tillbaka ligger på flortunn madrass ihopknödd i arbetsrummet, eftersom vi haft besök av faster o farbror. Så vi låter det vara osagt:)

Blev i alla fall väckt med lite raspande födelsedagsvisa. Sedermera lite skönsång på jobbet av arbetskamrater, mycket trevligt på det hela taget. Skall ha lite kalasaktigt i eftermiddag då jag skall agera som den värdinna jag i alla fall försöker vara ibland:) sedermera lite post-birthday dinner med vänner på maharani på fredag, skall bli huurr kul som helst, synd bara att det inte fanns fler som kunde komma hit ( ni vet vilka ni är :)

annars e det som sagt bara två dagar kvar på praktiken, och ev lite jobb på dagis pågång tills semstern börjar sweet sweet skall det bli, hoppas på bättre väder bara....och att vi snart syns, jag saknar er

ha det gott allihopa
stora kramisar


Kommentarer
Postat av: fia

grrrrrrrraaaaaaaaattttttiiiiiiisssssssssss, snart e du vuxen

2007-05-30 @ 11:43:23
Postat av: Miia

Sweet birthday! :D

2007-05-30 @ 16:06:57
Postat av: Jenny

G R A T T I S!!!
Har inte kunnat ringa...varit o jobbat, o nu vet jag att du har gäster..... men grattis iaf, o på fredag ses vi ju

2007-05-30 @ 20:05:58
Postat av: emma

Taaaaaack så hemskt mycket allihopa, ni e bäst, ja, jag vet, snart är jag nästan vuxen hihi, men bara nästan :)
STORA KRAMISAR PÅ ER (eftersom jag skriver med stora bokstäver:)

2007-05-31 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback