efter regn kom hmm, lite sol och sen mer regn :)

hurra hurra, icke nerstämd längre, bara glad glad glad. Har bestämt mig för att sluta gnälla nu( fast ibland så måste man) men nu e humöret på topp och allt e bara bra trots att regnet bara öser ner utanför men men vad gör det... då får man sitta inne och pyssla med andra saker. Just nu sitter jag och försöker ( med betoning på försöker) skriva på praktikrapporten, hur i hela friden är det meningen att man skall få ihop ca 10 sidor.??? Jag menar, skulle jag skriva in hur hela organisationen ser ut m.m.och sedermera sedan bara skriva in vad jag haft för huvudsakliga uppgifter så blir det iaf inte 10 sidor. Jag har två just nu, eller nja 11/2 men men det skall väl lösa sig det med. Får helt enkelt fylla ut med en massa fina ord och hmmm, ja, jag vet inte just nu men men det ordnar väl sig det med...

annars då, jaa helt fabulös konsert på Pusterviksbaren i lördags. Mötte upp anna o pierre utanför pusterviks för att se en amerikansk(?) sångerska vid namn Rosie Thomas. Jag hade absolut ingen aning vem hon var men eftersom jag litar på anna och hennes omdöme lät jag mig dras med på konsert. Dock har de tydligen byggt om på pusterviks. Konsekvens, det står en två meter lång man framför som VET, att han e sjukt lång och som egentligen skulle se lika bra länge bak i lokalen men nääärå, han står istället framför mig o Anna. Jag hoppas Pierre såg något iaf.  Anna o jag kom då på att man istället kanske skulle ta och införa biljetter beroende på hur lång man är. Man får helt enkelt säga redan vid biljettköpet hur lång man är och sedermera får man en biljett till den sektion man tillhör. Är man typ 1-1,55 får man sektion 1, 1,55-1,70 sektion och ja ni fattar., skall iaf skicka in förslag om det till Pusterviks så får vi se sen:)
.. Dock flyttade vi runt lite och hamnade vid ett stort fönster som jag lyckades hoppa upp så så jag äääntligen fick se hur Rosie såg ut. Kvinnan med band var helt fantastisk, såg ut som 30, mellansnackade som hon var 10 (hon lät som 10 bast) och sjung som en jaaa, helt fantastiskt, hon har en röst som påminner om någons men kommer inte ihåg vem :i) måste köpa skrivan det är ett som är säkert...

Jaaa, jag har i alla fall målat min sista planka någonsin nu så det skall jag absolut sluta klanka ner på haha. Har fan i mig målat helgen men nu e allt färdigt, finalmente!!! annars har jag faktiskt inte gjort så mycket i helgen. Haha imorgonm, nej på onsdag skall jag på(måste eftersom jag praktiserar:) återinvigning av en stor trädgård här i Kungälv med diverse kringarrangemang, haha får se hur kul det blir men vi får fint sällskap, självaste Carl von Linne kommer, haha det ni!

Jaa, nej nu skall jag fortsätta jobba lite grann och sedermera göra min vanliga runda med en film efter jobbet haha, idag blir det dagbok från en motorcykel

ha det gött
pöss o kram


Kommentarer
Postat av: Anna

ja, visst var det fantastiskt! :) Pierre ska på intervju på det där mimers hus eller vad det hette på måndag! kul va!? kram kram

Postat av: emma

nej va kul, se till att han slår mig en pling eller så.. kan vi ju mötas upp så att säga :)
kram emma

2007-05-23 @ 13:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback