booooored... så in i....

Kan inte riktigt uttrycka det på något annat sätt idag :) förnärvarande sitter emma helt självt på kontoret eftersom Marianne inte är här idag och Ida har gått för dagen, klockan är alltså 11.48 så nu e lokalen helt empty. Jaaa, jag skall till tryckeriet och hämta lite affischer, maila ett mail och hmmm sen då, resten av dagen då? tänkte kanske man i sådana fall kunde gå lite tidigare idag, med lite menar jag kanske typ 2-3 timmar före utsatt tid för va fan...ja vi får se hehe hur det lider och hur mycket man kan med att gå tidigare:)Annars skall det bl skönt att faktiskt avsluta praktiken nästa vecka. Kommer inte ha så värst mycket att göra nästa vecka så just nu e det bara segt.

Träffade världens goaste gut igår. Var på återinvigning av en trädgård här i Kungälv, programmet för invigningen skulle börja vid 18 men eftersom vi var där för Kultur o Fritid så var vi där redan klockan 15 och frös häcken av oss. Ja, i alla fall så träffade vi Erik, som kanske kan vara runt 25-27 bast och snart färdig trädgårdsarkitekt, helt fascinerad att man kan vara så ung och sååå intresserad av växter i hans ålder, men ja alla har olika intressen.Hjälpte i alla falll erik och sätta upp en liten utställning, pratade lite, hur trevlig dom helst. På så sätt mycket synd att man inte skall vara kvar på Kultur o Fritid lite längre, typiskt... skall dock maila han snart hehe så får vi se om det händer något :) Hur han såg ut jaa, tänk Gunnar unegfär fast med skägg så får ni en ide:)

Annars ganska seg vecka, sitter mest o försöker skriva på praktikrapporten, går sådär, har kommit på att jag e ganska bra på att försöka fylla ut plats med en massa onödiga ord, i alla fall något... det är visst pingst i helgen oxå, har ingen koll alls, skall på litet galej på lördagen tror jag, eller hoppas jag. Kompis som skall till Indien i tre månader (hatar henne) lite adjökalas, skall bli kul.

nepp nu blir det fieldtrip till tryckeriet
ha det

Kommentarer
Postat av: Fiaskrutt

Inte så många som får en ide eftersom det endast är du,jenny och malin F som träffat min Gunnar av mina växjö/kult-vänner :)

2007-05-24 @ 20:38:05
Postat av: emma

Haha, det har du rätt i, tänkte jag inte på :) Jamen då får ni som enbart träffat gunnar innan göra er en bild av erik hehe, ni andra får klura ut det på egen hand :)

2007-05-25 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback