uppdatering så...

sänder liten men sjukt solig och mycket varm hälsning från norrland o Piteå. Har officiellt påbörjat lite seméster. Firar detta med ca 1 vecka i norrland och mina små älsklingar Filip o Lilly, hmm ja inte att förglömma kära kusin och dessutom min kära rara farmor, som det tyvärr inte är så mycket med nu. Sa ju innan jag skulle försöka agera som den bästa lillmoster jag är. Lilly e en bedårande liten snart två årig liten prinsessa som jag kapitulerade för redan första minuterna när jag kom i måndags :) dock kommer det bli lite jobb när jag kommit hem nästa vecka, några dagar hit o dit på dagis, hon ringde igår och ville gärna jag skulle jobba idag men men serru det går ju inte, blir lite långt att pendla :) men bra att veta att man kan få jobba redan nu hihi

igår gick vi på rask promenad i ca 1 timme i ca 25 graders värme, hmm jaaa bra, men väldigt varmt. Hälsade på min farmor idag på hemmet. Vet inte ens om hon riktigt kände igen mig, mycket ledsamt tycker jag, att hon knappt känner igen sina egna barn längre, dessutom kan hon knappt prata längre, inte kul alls, hon har altzheimers och tyvärr så är det ju som det är då. Skall dock hälsa på mer i veckan.

Nepp, nu skall vi gå o kolla lite nationaldagsfirande i parken, jamen visst är det väl så hehe
kram o pöss


Kommentarer
Postat av: Miia

hej! Har du börjat jobba än?

2007-06-15 @ 08:54:06
Postat av: emma

fan va seg jag är på att uppdatera bloggen, men men, det kommer. nej har icke börjat jobba än. Börjar inte förrens den 2 juli så tills semester :)
ha det kul i danmark
kramis

2007-06-15 @ 09:35:13
Postat av: Miia

jag hade det jättekul i danmark :) Men då har du en lång och härlig semester kvar ju :)

2007-06-16 @ 11:41:31
Postat av: Miia

har bloggen tagit sommarlov?

2007-06-19 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback