ja, de tar över... ibland

 tjoho, sista dagen på praktiken,hehe, jaa, jag förstår att ni nog förstår vart detta inlägg redan kommer leda men men. Igår, ja då skulle jag vara duktig, jobbade kvar hela dagen på jobbet tills 16.30 och sen då jäklar skulle jag få gå o simma för första gången denna veckan, fan va skönt.
Kom till oasen vid 17, dushade och gick in. Jag har alltid som en liten rutin, innan jag börjar simma, sätter mig alltid en liten stund och hmm filosoferar kanske man kan kalla det. Kungälvs simsällskap tränade så att det slog upp mindre vågor i banorna intill. Jag säger, det tog 5 minuter eller så kom det indrösandes ca 5 pensionärer i olika åldrar som helt enkelt tog över motionsbanorna. Jaaa, dvs simma brevid varandra o prata en himla massa, det ger oss andra inte så mycket utrymme tyvärr när man skall simma en massa folk på två banor hehe.

Jag tänkte i alla fall att de nog skulle försvinna efter en stund men nääädå... tillslut hade jag suttit där i typ 30 min, och då var ju, som ni säkert förstod på typiskt emma maner motivationen helt borta:) hehe vad göra, jodå, sätta sig en stund i bastun och ta en lång varm dusch. Ja, det är inte så dåligt det heller :) jaja, det blir till att simma annan dag istället.

Just nu sitter jag o försöker skriva lite recentioner ( kan någon som kan stava ordentligt, hjälpa mig med recention, för det ser konstigt ut:)???) till filmerna som skall visas ihöst här på Mimers. Ikväll, middag med vänner med indiskt tema på Maharani, skall bli fantastiskt trevligt:) bra avslut på denna veckan. Sorligt att inte kunna vara med nästa vecka på avslutning men men, som sagt jag skall ju köpa kort på sj (om jag har råd o komma o hälsa på då istället:)

ha det gött så hörs och ses vi
kramisar

Kommentarer
Postat av: Miia

Språknazisten Miia hälsar att det stavas recensioner :P

2007-06-01 @ 12:00:31
Postat av: emma

ahhh tack, jag blir tokig, jag skriver olika varje gång, men ser ändå att det ser fel ut hihi:)
kram

2007-06-01 @ 12:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback