hårt arbetande kvin... eller iaf arbetande kvinna

 Tack Malin för att du fick mig att bli lite inspirerad o skriva lite blogg igen. jaaa, jag vet, jag är inte särskilt bra på att hålla mina egna löften till mig själv om att försöka hinna uppdatera denna blogg som ju mer jag funderar på det verkar ligga nere nästan jämt, men ha förtröstan om ni mot all fömodan fortfarande, trots att mina löften fortfarande läser bloggen. Dock kan jag väl säga redan nu att jag inte kommer hinna skriva så mycket på bloggen i sommar, då krafterna inte riktigt vill infinna sig efter arbetsdagens slut.

Jaa, så var har då hänt sen sist. Jag har iaf börjat jobba på volvo för denna sommaren. skall jobba på entresolen som det heter och återigen få köra runt på min fantastiska, om än långsammaste entresolmoppen i knallorgange, men vad gör det om den är långsam, den är fin ändå och är i alla fall snabbare än alla förhatliga truckar. Samma gamla härliga gäng som förra året förutom att Hosse (Hussein) o jag basar över två små nykomligar i 18-års åldern, som vi gärna kör med, nej då, jag skoja bara, fast lite kanske iaf :) Det var jättekul att komma tillbaka till entresolen o till alla roliga arbetskamrater, eller iaf första o andra dagen sen var allt sig likt igen o man fattar att man skall jobba där i 7 veckor haha.

Hehe, jag kan upplysa alla inblandade som vet o känner till mitt lilla span, eller jaaa, man kan ju inte kalla det span, men gamla parallellklasskompis Cristofer, faktiskt jobbar i år med. Dock kan jag inte spana så mycket i år eftersom det verkar som han flyttat till annan avdelning så vi ses bara när vi går hem på eftermiddagarna och kanske om det är en bra dag så piper vi fram ett litet hej till varandra, eller ja nu måste vi ju göra det hehe för han brukar numera( eller iaf denna veckan) ställa sin bil brevid min:)

annars har jag precis varit i försökt hjälpa anna o pierre att flytta lite grejer i nya lägenheten på hisingen. Jättefin lägenhet, det skall absolut sägas. Jaha när skall det då sluta regna här nere i götet, vet inte hur länge till man orkar med konstant regn???? snart blir det en sista minuten eller nått, annars kommer jag bli ytterst deppad... ja om detta skitväder tänker fortsätta fortstås.

tack o hej så länge, hoppas ni har bättre väder än vi i götet
nu e det snart läggdags för en annan
stora kramisar

Kommentarer
Postat av: Jenny

emma!!
vi kan väl ses nästa vecka kanske? har svårt att ringa då jag är på jobbet heeeeela tiden, men mess funkar ju.
Kram

2007-07-13 @ 10:54:20
Postat av: Anna

tjooo min vän! och tack för hjälpen! jag ringer dig i veckan så kan du komma på eftermiddagsfika efter jobbet, du är ju inte så himla långt bort! :)
kram kram

Postat av: Miia

ojojoj! Nu är det inte många dagar tills vi ses! :D Var beredd!

2007-07-18 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback