sov gott lilla farmor...

 

 I natt vid ett tiden gick min älskade farmor bort.  Man tror alltid folk e odödliga tills något sånt här händer. Jag har kanske inte riktigt insett än att hon e borta. Jag kommer sakna henne så mycket. Sista åren satt hon på världens finaste hem eftersom hon fått altzheimers och varje dag var en prövning beroende på om det var en bra eller dålig dag. Jag hade sånt tur tänker jag idag att jag var uppe och hälsade på en sista gång i Juni. Första dagen jag kom var hon ganska dålig och kom knappt ihåg mig men den dagen jag var där själv var hon så glad o pigg. Vi satt o pratade ute på balkongen och drack saft och hon kom ihåg en massa saker från gamla tider. Kommer aldrig glömma den dagen. Hon hade i alla fall inte ont när hon dog utan somnade in utan smärta. Kommer sakna henne sååå mycket. Jag hoppas hon har det bättre där hon är nu och att hon vet hur mycket vi kommer att sakna henne.
sov gott lilla farmor, jag älskar dig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback