1 vecka kvar....

Detta vänder sig till alla de, eller snarare alla de få personer som kanske fortfarande kollar in hit ibland. Har denna dag inte någon lunch med mig till jobbet vilket resulterar i att jag sitter o bloggar på arbetstid, eller snarare lunchen då. 
Japp, så är det idag officellt bara en vecka kvar på Volvo, hade gärna jobbat längre det skall sägas. Frågade om jag kunde få tills vidare men det gick tyvärr inté. Hade jag bara fått det ja då hade det varit tack och goodbye Kungälv och hem till ny lägenhet i Göteborg, men men det går väl fler tåg, och jag hoppas det går ganska snart :)

Sen e man officellt arbetsökande då, alltså tycker det känns ganska obegagligt att inte veta vad man skall göra sen, skall jobba extra som vikare på dagis men vadå, det lär ju inte bli varje dag i veckan så det kan jag ju inte förlita all min tid på. Men men vad gör man, söker extrajobb och de få kulturjobb som finns, vi får väl se hur det går, det brukar ju lösa sig så småningom eller hur...

Känns irriterande att jag inte hunnit, eller snarare inte orkat lägga ner så mycket tid på varken blogg eller facebook under jobbtiden, gick ju an under praktiken. Men detta kommer ju det bli ändring på sen efter att jag slutat jobba här. Då jäklar skall jag vara duktig.

Vaf händer annars då, jaaa faktiskt inte så mycket. Var på trevlig fika men Jenny, Julia, Lisa o Anna igår. Tur att det iallafall bor några vänner här så man kan träffas  lite då o då. Var förresten hemma hos anna o pierre förra fredagen för lite filmkväll. Första filmen- Notes on a scandal, slutade dock bara med att vi satt och var irriterade och tyckte filmen, eller snarare den lilla 15-åringen var sjukt obehaglig, det utvecklades från ganska okej till ganska skabbigt faktiskt och en lesbisk Judi Dench med obehagliga förtecken. Malin F, har du sett den än, i sådana fall gör det snart:)

Skall upp till norrland skall bli både kul och sorgligt på samma gång. Upp för att begrava farmor, jättehemskt ju. Samtidigt tror jag min alldra käraste ögonsten, mitt kusinbarn Lilly 2 år kan komma att pigga upp. Alltid lika hemskt när någon nära person dör. Har dessutom aldrig varit på begravning innan, usch men men så är det ju.

Nepp nu e det back to work som gäller. Ha det bra allihopa,
ni vet vilka ni är
kramis

Kommentarer
Postat av: Miia

alltid svårt på jobbfronten.. Men du hade väll fått ett jobb på dagiset nu i höst eller? Sen tycker jag att vi skapar en pakt, att skriva på bloggen minst en gång i veckan :)

2007-09-01 @ 13:01:58
Postat av: fia

verkar som om facebook tagit över alla från bloggen

2007-09-01 @ 21:27:18
Postat av: Miia

INTE MIG! *muhahaha* :D

2007-09-01 @ 21:31:23
Postat av: Miia

shit! nu glömde jag ringa dig igen.. *bah* Ska minsjäl komma ihåg att ringa imorgon! *skriver en post-it lapp*

2007-09-01 @ 21:32:24
Postat av: emma

haha, absolut 1 gång i veckan skrivande på bloggen. Thats a promise, eller försök i alla fall.Hörs mer i veckan båda två
kramis

2007-09-02 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback